قیمت پلکسی گلاس
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

خط تولید پلی گلاس را به یک نوع پلاستیک شفاف می گویند که به ظاهر بسیار شبیه به شیشه می باشد و از پلی کربنات شفاف است که یک نوع پلیمر به شمار می رود. 

از جمله خصوصیاتی که پلکسی گلاس دارد این است که از شیشه بسیار مقاوم تر است و در هر سایز و اندازه  ای در بازار موجود می باشد که در مارکت سازی از آن استفاده بسیار زیادی می شود. 

در دو طرف پلکسی گلاس یک برچسب مقوایی می چسبانند که کار آن محافظت از این ورقه ها می باشد و در مقابل گرد و غبار نیز بسیار خوب عمل می کنند که بهتر است برش های آن توسط دستگاه انجام شود.

برای برش دادن ورقه های پلکسی گلاس از دستگاههای CNC استفاده می کنند و ابتدا به وسیله نرم افزار آن را طراحی کرده و سپس برش لیزری را انجام می دهند که ماده چسبناک این ورقه ها پلاکسی گلاس کلوروفوم می باشد و در دو سطح صیقلی محکم به یکدیگر فشرده می شوند و با یک قلم موی کوچک بینشان چکانده می شود و بعد از یک دقیقه اتصال انجام می گیرد.

در زمان استفاده از چسب کلوروفوم باید جانب احتیاط بسیار رعایت شود به دلیل اینکه یک ماده بیهوشی می باشد و نباید آن را استشمام کرد و از این رو بهتر است در هنگام استفاده از یک ماسک برای جلوگیری از استشمام بوی آن استفاده شود.

ورقه های پلکسی گلاس به علت خواص میکانیکی دارند که در برابر تغییرات دمایی محیط و در برابر باران و تگرگ مقاوم بوده و نسبت به شیشه های معمولی از درصد جذب و رطوبت کمتری برخوردار هستند که در برابر شوک های حرارتی نسبت به شیشه مقاوم تر می باشند و در صورت شکستگی دارای سطح تیز و برنده نیز نمی باشند که باعث حرارت نمی شوند.

این ورقه دارای مواد ضد UV هستند و مقاومت بالایی در مقابل اشعه ماوراء بنفش دارند و از شفافیت آها نمی شود. شفافیت ورق پلکسی گلاس در حدود 92 درصد می باشد و شیشه های ساختمانی در حدود 90 درصد هستند.

کاربرد پلکسی گلاس در تابلوهای تبلیغاتی، پارتیشن بندی، ساخت پاسیو و حمام، ساخت آکواریوم، نور گیر پنجره ها، لوازم پزشکی، پنجره هواپیما، لنز زیردریایی و ... می باشد که در صنایع مختلف دیگر کاربردهای متفاوتی می تواند داشته باشد. 

اما نیاز اساسی ما در حوزه های کسب و کار بسیار گسترده تر از موارد این چنینی می باشد و نیاز جامعه میتواند در هر زمینه ای باشد. فرد سرمایه گذار باید به دنبال این باشد که کدام یک از این مسیرها بیشتر برایش سودآور خواهد بود چرا که صدها خط تولید مختلف می باشد که افراد می توانند در آنها سرمایه گذاری کنند. 

شرکت سارگن استون از بین دهها کار تولیدی چندین کار را به صورت کامل مورد بررسی قرار داده است و به سرمایه گذاران پیشنهاد می دهد که می توانند از این طریق در کمترین زمان به بیشترین سود برسند. 

برای اطلاع از نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی می توانید به ادرس سایت اصلی سارگن استون که در انتها درج شده است مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: